Thursday, June 9, 2011

Almari Baru Auni

Yeahhh akhirnya sampai jugek almari auni yang telah ditempah kira-kira 3 minggu lepas.. masa order tuh katanye paling lambat 1 minggu.. tp tup2 tak muncul2.. takpe la kan asalkan sampai.. asalnya derang nak anta masa 8hb.. hari Rabu, tp tunggu punya tunggu tak sampai.. esoknya apa lagi calling2 la tanye kenapa tak hantar.. derang kate dah sampai umah tapi bile ketuk2 takde org jawab. call pun tak berangkat. ehhhh aku pun buat muka pelik bin hairan. sebabnya aku tunggu derang sampai kul 11 mlm tak samapai.. aku dah agak derang ni salah rumah. sbb area rumah aku ni ade 2 jenis apartment.. plak tuh dua2 ada blok B. selalunya orang akan pegi blok yg lg satu tuh sbb blok aku ni terkebelakang sket.. adeh.. ni ha almari yang dinanti2 sekian lamaa...


Pelik tengok kartun Tom n Jerry

auni excited tgk almari baru dia.. sibuk nk join orang cek almari.. tp yang tak bestnye laci bawah rosak.. kayu pecah sket. kene laa amek lacci lain.. kene g kedai dia plak sbb stok tuh mmg dah sedia ada kat kedai. dah la lambat dapat, rosak plak tuh. aku bleh senyum jela.. sbb bkn derang yg pecahkan mende tuh.. mmg dari kilang, cuma yg patutnye derang cek dulu baru anta ke customer. kan? hmm bile la nak p amek.. tengok la kalo terlalu kat area bangi tuh. nasib tak jauh mane.. :/

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Daisypath Anniversary tickers Lilypie Second Birthday tickers Lilypie Pregnancy tickers